fbpx

inspiracje

Portfolio / inspiracje (Page 6)

Jednym z piękniejszych szczegółów zimowego ślubu i wesela jest obecność śniegu. Tworzy on wyjątkową magię, nieosiągalną dla innej pory roku oraz stanowi niezwykłe tło do zdjęć. Można bawić się śniegiem zarówno w plenerze ślubnym jak i wykorzystywać motyw śniegu wewnątrz, przy stylizacji przyjęcia weselnego zimą. Zobaczcie kilka inspiracji zimowego ślubu i wesela. Poczujcie ich magię...

Z okazji Święt Bożego Narodzenia niech zdrowie, nadzieja, wiara i miłość zastukają do Waszych drzwi, a Nowy Rok przyniesie pomyślność i szczęście każdego dnia. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w Nowym Roku wraz z podziękowaniami za dotychczasową współpracę przesyła Dorota Nowakowska z zespołem WINSA Agencja Ślubna.     FROM: SHUTTERSTOCK From one place to another, The warmth and joy of Christmas, Brings us closer to each other.   We Wish you, your family and friends, a very Merry Christmas and Happy New Year.   Dorota Nowakowska with Winsa Wedding Planning Agency ...

Trendy ślubne 2013 - czyli wszystko to co będzie najmodniejsze na ślubach i przyjęciach weselnych w 2013 roku. Dziś chciałabym się podzielić z Wami swoją wiedzą na ten temat. Może Was zainspiruje. Zaczynamy!   1. Ślub w stylu Vintage Wielki film Gatsby zainspirował powrót stylu vintage i lat dwudziestych poprzedniego wieku, które będą dominowały w tematyce organizacji ślubów i wesel w 2013 roku. Bardzo ważne będzie dobranie szczegółów w taki sposób, aby nie zabrakło w nich stylu i elegancji. W stylizacji ślubu vintage pojawią się nietypowe roślinne dodatki takie jak zioła, zboża, trawy i jagody. Atmosferę ślubnej stylizacji podkreślać będą romantyczne światła świec i lampionów. FROM: WEDDINGBYLILLY   FROM: WEDDINGBYLILLY 2. Ślub z modną koronką Idąc dalej tropem ślubu vintage nie można zapomnieć w 2013 roku o koronce. Koronka jest jedną z najbardziej romantycznych i zawsze modnych tkanin ślubnych. W przyszłym roku Panny Młode będę w dniu swojego ślubu chętnie zakładać koronkowe suknie ślubne z odsłoniętymi plecami oraz personalizować swój wielki dzień akcentami z koronki. Koronka może być wykorzystywana w bardziej eleganckiej i wyrafinowanej postaci albo w połączeniu z elementami rustykalnymi lub vintage, koronka może stać się nieco bardziej kapryśna.  FROM: GREENWEDDINGSHOES.COM; PHOTO BY BRYAN N. MILLER PHOTOHRAPHY FROM: EVENTPROS-LA.COM   3. Zaczarowane ptaki Ptaki będą szalenie modne w przyszłym roku. Ptaki oznaczające miłość i dodające swym urokiem wyjątkowego klimatu staną się unikalnym, motywem przewodnim ślubów i wesel w 2013 roku. Zarówno ptaki jak i klatki dla ptaków będą pojawiać się chętnie na zaproszeniach ślubnych,winietkach, podziękowaniach, tortach oraz w dekoracjach sal weselnych . FROM: WEDDINGCHICKS FROM: PINTEREST FROM: BRIDAL-CAKE.COM FROM: PINTEREST.COM    4. Ślubny Salonik - Wedding Lounge W przyszłym roku warto pomyśleć o przygotowaniu specjalnego miejsca na przyjęciu weselnym dla gości, w którym będą mogli spokojnie porozmawiać, poznać się, wypić orzeźwiający napój czy zrelaksować się po tańcach. Ponieważ hitem sezonu 2013 będzie salonik weselny tzw. ślubny lounge.  FROM: EVENTSTOADC FROM: ELIZABETHANNEDESIGNS FROM: EVENTSTOADC   5. Śluby i przyjęcia weselne w nietypowych miejscach Pary Młode na całym świecie drożące do tego, by ich dzień ślubu był całkowicie oryginalny coraz częściej będą rezerwować na swoją uroczystość nietypowe miejsca na rok 2013. Śluby i przyjęcia weselne chętnie będą się odbywać w muzeach, w galeriach, w bibliotekach, w winiarniach, w plenerach czy też industrialnych fabrykach. Dużym zainteresowaniem wśród osób organizujących ślub w stylu rustykalnym będą cieszyły się odpowiednio zaadoptowane stodoły. Bardzo ważnym punktem przyjęć weselnych będą przemowy, podziękowania oraz zaangażowanie orszaku ślubnego w przebieg dnia ślubu.  FROM: ANGELARENEEPHOTO FROM: INTIMATEWEDDINGS.COM; PHOTO BY: ZLATKO BATISTICH FROM: THEWEDDINGSOURCE.COM   6. Nowe, wyraziste wzory ślubne Wyraziste wzory ślubne czy graficzne kształty...

  Od czasu do czasu robię sobie małą przerwę od obowiązujących trendów ślubnych, aby poszukać ciekawych rozwiązań na wzbogacenie ślubu i przyjęcia weselnego szczyptą oryginalności. Gdyż wierzę, że nie tylko pełną, personalną stylizacją dnia ślubu i wesela, ale także pojedynczym oryginalnym elementem wprowadzonym do aranżacji można sprawić, aby ten wyjątkowy dzień był niezapomnianym przeżyciem zarówno dla Pary Młodej jak i jej gości weselnych. Istnieje, bowiem wiele sposobów, które mogą nadać uroczystościom ślubno weselnym niezwykłego charakteru. Jednym z takich szczegółów przyjęcia weselnego mogą być unikalne księgi gości weselnych.  Fot. Internet. Księgi gości weselnych będą również miłym przypomnieniem po latach o tych wszystkich bliskich, którzy towarzyszyli nam podczas jednego z najważniejszy dni w życiu.   Księga gości może być dodatkiem w tradycyjnej postaci, obrazem albo albumem z autografami oraz życzeniami gości, jubileuszową butelką wina z wygrawerowanymi imionami i nazwiskami gości. Jako księga gości pięknie będzie prezentować się również drzewo z drobnymi liśćmi, na których goście pozostawią swój odcisk palca i notkę dla Pary Młodej lub paw z rozłożystymi piórami. Goście weselni także mogą zostawić swoje życzenia dla Pary Młodej na kamieniach, korkach do wina, wazonie, puzzlach, kolorowych kartkach, pocztówkach, w kopertach na listy lub na pięknie zaprojektowanych do tego celu orgiami. Karty księgi gości można także w stylu Vintage wypełnić sentencjami napisanymi na maszynie do pisania. Pomysłów na ten jeden element przyjęcia weselnego jest bardzo dużo, sami zobaczcie!    Fot. Internet.     Jaki rodzaj księgi gości przypadł Wam do gustu? Chcielibyście, aby taki element przyjęcia stanowił sam w sobie zaskakującą atrakcje czy był ściśle związany z Waszym motywem przewodnim ślubu i wesela?      Be Inspired,    Dorota Nowakowska Konsultant Ślubny Winsa www.winsa.pl ...

Lato zapowiada się w tym roku wyjątkowo ekscytująco. Na najbliższe dwa miesiące większość projektantów mody i biżuterii proponuje oryginalne naszyjniki, jako przepiękne uzupełnienie stylizacji ślubnej Panny Młodej.    Niezwykle modne będą teraz wybitnie wyszukane, o skomplikowanych i bogatych kształtach naszyjniki ślubne w różnorodnych kolorach.  Naszyjniki wyglądają naprawdę imponująco - przekonajcie się sami!     . Fot. Internet.     Warto pamiętać przy doborze idealnej biżuterii ślubnej o jej odpowiednim zrównoważeniu z typem urody i fasonem sukni ślubnej, aby całość elegancko prezentowała się na Pannie Młodej oraz podkreślała jej piękno.    Be Inspired, Dorota Nowakowska Konsultant  Ślubny Winsa www.winsa.pl    ...

Sezon ślubny 2012 dawno za nami - zobaczmy, jakie ślubne trendy kolorystyczne były najbardziej na czasie latem i jesienią tamtego roku. Specjalnie dla Was przygotowałam paletę barw, dzięki której będziecie mogli zainpspirować się i nie ograniczać jedynie do najmodniejszych w tym sezonie kolorów. Zobacz kolory i zdecyduj się na ślub w modnych odcieniach sezonu - dostosowanych idealnie do Twoich potrzeb, urody i do Twojej stylizacji!   Fot. Agencja Ślubna Winsa W palecie barw ślubnych modnych w 2012 roku królują kolory pełne charakteru, które wiążemy z radością, energią oraz szeroko pojętym optymlizmem. Według cenionych międzynarodowych projektantów i stylistów, najważniejszym z kolorów ślubnych sezonu będzie żywy Tangerine Tango - to bardzo soczysty i pełny radości odcień koralu. Widzieliśmy też niejedno wesele w kolorze mięty, która świetnie sprawdza się również dzisiaj. To piękne kolory które cechuje wiele stylu i elegancji - warto je rozważyć także na ślub w 2019 roku. Jakie jest Wasze zdanie o tych weselnych kolorach? Czy znalazłyście wśród nich odcień, który w szczególny sposób przykuł uwagę? Mam nadzieję, że tak właśnie sie stało, i będziesz chciała włączyć ten kolor do stylizacji ślubnej. Be Inspired, Dorota Nowakowska Konsultant Ślubny Winsa www.winsa.pl  ...

Jednym z głównych wydarzeń przyjęcia weselne jest moment wspólnego krojenia tortu ślubnego przez Parę Młodą, symbolizujący początek nowego, słodkiego życia. Państwo Młodzi planując ten moment pragną, by stał się on nie tylko wyjątkowy dla nich samych, ale również dla wszystkich zaproszonych gości weselnych. Dlatego skrupulatnie dopierają każdy szczegół tego wydarzenia zgodnie z wybranym motywem przewodnim lub kierując się swoim gustem i upodobaniami.  Fot. Internet. Zobaczcie galerie pomysłowych projektów tortów weselnych będących stylowym uwieńczeniem przyjęcia weselnego. Niech oczy nacieszą serca i napełnią Was pysznym smakiem ;)  Fot. Internet. Niektóre Pary wybierają tradycyjne okrągłe lub prostokątne torty, inne bardziej oryginalne zdecydują się na fantazyjne kształty. Najczęściej dekoruje się torty weselne owocami, lukrem, czekoladą oraz żywymi kwiatami. Przed wyborem tortu weselnego należy się zastanowić nie tylko na tym jak tort będzie wyglądał, ale trzeba też wybrać smak tortu i jego wielkość dostosowaną do ilości gości weselnych.  Według polskiej tradycji tort weselny podawany jest o północy, jednakże ten szczególny tort można również serwować o innych godzinach, jako atrakcję wieczory lub deser dopełniający uroczysty obiad. Tort weselny będzie także pięknie prezentował się podczas przyjęcia, jako główny element słodkiego bufetu, gdy Państwo Młodzi taki specjalny bufet słodki mają zorganizowany dla swoich gości.  Be Inspired, Dorota Nowakowska Konsultant Ślubny Winsa, www.winsa.pl     ...

Tablica rozmieszczenia gości przy stołach na przyjęciu weselnym inaczej nazywana planem sali weselnej dla gości, jest jednym z ważnych szczegółów ślubnych, o którym powinno się pamiętać przy organizacji ślubu i wesela. Cudownie wyeksponowana i spersonalizowana tablica będzie nie tylko pięknym elementem wystroju przyjęcia weselnego, ale także użytecznym narzędziem dla gości, aby bez chaosu mogli znaleźć swoje miejsce.   PHOTO FROM: PINTEREST.   Często Pary Młode wolą, aby to goście sami wybrali dla siebie stół, przy którym chcą siedzieć na weselu. Uważają, iż w ten sposób ich goście będą czuć się bardziej komfortowo dokonując własnego wyboru. Choć w teorii wydaje się to dobrym pomysłem, to w rzeczywistości rzadko się sprawdza. Jest niemal zawsze pewne, że część gości weselnych nie będzie mogła znaleźć miejsca przy własnej rodzinie lub w towarzystwie preferowanych znajomych. Jeśli w poszukiwaniu miejsca przy stole nie będą kierować się metodą  - „kto pierwszy ten lepszy” zostaną zmuszeni do poszukiwania przy innych stołach wolnego dla siebie miejsca. Dla niektórych z nich będzie to wielkie rozczarowanie i w ten nie miły dla siebie sposób rozpoczną przyjęcie weselne. Zdarza się również, że goście sami próbują przeorganizować salę weselną „wciskając się” dodatkowo do wybranego stołu, podczas gdy inne stoły pozostają puste.  Z punktu widzenia organizacyjnego brak tablicy rozmieszczenia gości na przyjęciu może spowodować wiele chaosu zwłaszcza przy dużych weselach. Łączenie stołów, przenoszenie krzeseł, przekładanie nakryć może wydłużyć rozpoczęcie przyjęcia weselnego ponad 30 minut. Zapewne takie opóźnienie wprowadzi w zakłopotanie nie tylko Państwa Młodych, ale może wpłynąć również niekorzystnie na jakość serwowania uroczystego obiadu. Warto pamiętać, iż kuchnia za kulisami przyjęcia weselnego ciężko pracuje, aby na dokładnie określoną godzinę wydany był ciepły i smaczny posiłek.  Z własnego kilkuletniego doświadczenia jako konsultant ślubny Winsa wiem, że goście weselni doceniają obecność tablicy z planem rozmieszczenia stołów. Wiedzą bowiem, gdzie będą mieć swoją małą, własną przestrzeń podczas przyjęcia weselnego. Tablica rozmieszczenia stołów ograniczy również nieporozumienia wśród gości i rozczarowania. Dlatego warto wprowadzić ten wyjątkowy element dekoracyjny i organizacyjny do swojego przyjęcia weselnego. Do stworzenia ciekawych tablic dla gości weselnych możecie użyć: ramek na obrazy, stylowych luster, statywów malarskich. Numery stołów możecie także zawiesić na drzewkach ozdobnych przy wejściu na salę lub umieścić w doniczkach na kwiaty. Nazwiska gości na tablicach mogą być wygrawerowane, wydrukowane, odręcznie napisane kredą. To od Waszej wyobraźni zależy jak oryginalną i ciekawą tablicę stworzycie dla swoich gości weselnych.  Przy projektowaniu tablic dla swoich Par Młodych, zawsze staram się, aby łączyły się z...

Ślub i wesele to jedno z najważniejszych przygotować organizacyjnych w życiu, z którymi łączy się wiele spraw, formalności i obowiązków. Dlatego ich perfekcyjne przygotowanie i skoordynowanie wymaga świetnej organizacji pracy oraz zaangażowania. kalendarz przygotowań do ślubu to bardzo ważny element!   Fot. Internet.         Kalendarz przygotowań ślubnych   10 -18 miesięcy przed ślubem       Wybrać charakter ceremonii: ślub konkordatowy, ślub kościelny, ślub cywilny.       Przygotować liczbę gości weselnych.     Wyznaczyć budżet weselny.          Zatrudnić konsultanta ślubnego, jeśli brane jest to pod uwagę.      Opracować koncepcje i scenariusz uroczystości oraz podjąć decyzje o kolorystyce .     Zarezerwować salę weselną dopasowaną do stylu uroczystości i liczby gości.     Zarezerwować godzinę i datę ceremonii w Kościele lub w USC.     Wybrać i zarezerwować zespół muzyczny lub DJ-a.     Wybrać i zarezerwować fotografa ślubnego oraz usługi wideofilmowania. 6 – 9 miesięcy przed ślubem     Zrobić podział obowiązków, czyli kiedy, gdzie, kto i czym się zajmuje.     Wybrać i zakupić suknie ślubną dla Panny Młodej i garnitur dla Pana Młodego.     Zapisać się na nauki przedmałżeńskie.     Zarezerwować podróż poślubną.     Wyznaczyć świadków.     Ustalić listę prezentów ślubnych.     Zamówić obrączki ślubne.     Zarezerwować transport ślubny dla Pary Młodej.     Zarezerwować: wizażystkę, fryzjerkę oraz florystykę.     Zadbać o kondycję i zdrowie. 3 – 5 miesięcy przed ślubem     Zamówić zaproszenia ślubne i ustalić ich treść.     Zakupić dodatki ślubnej stylizacji: welon, buty, biżuteria, bielizna itd.     Dostarczyć niezbędne dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.     Ustalić Wieczór Panieński i Wieczór Kawalerski oraz ich atrakcje.     Podpisać u notariusza intercyzę, jeśli taka jest przewidywana.     Zarezerwować wstępnie nocleg dla gości.     Ustalić menu weselne, rodzaj ciast i napojów oraz wybrać tort weselny.     Zaplanować transport dla gości.     Poinformować pracodawcę o ślubie i złożyć podanie o urlop.     Podjąć decyzje o wyborze dodatkowych atrakcji, jeśli są one w planie.     Odebrać obrączki ślubne.     Rozpocząć kurs tańca. 1 – 2 miesiące przed ślubem     Zaadresować zaproszenia i zaprosić gości na wesele.     Wybrać dekoracje, bukiety ślubne,  kwiaty do kościoła, na salę, na samochód.     Zaplanować repertuar muzyczny.     Umówić się na przymiarkę sukni ślubnej i garnituru oraz ich krawieckie poprawki.     Zakupić prezenty na podziękowanie dla rodziców.     Opracować dokładnie przebieg dnia uroczystości ślubnych.     Zaplanować rozmieszczenie gości przy stole.     Zorganizować opiekę dla dzieci na weselu, jeśli to konieczne.     Umówić się na próbną fryzurę i make up.     Zamówić winietki na stoły, wydrukować menu.     Zatrudnić koordynatora dnia ślubu,...

    Jak zabawić dzieci podczas przyjęcia weselnego, urodzinowego czy z okazji Dnia Dziecka? To ważne pytanie, z którym bardzo często boryka się wielu rodziców planujących przyjęcie dla swoich pociech. Pytanie to także nurtuje Pary Młode organizujące swoje przyjęcie weselne z udziałem dzieci. Dlatego właśnie dzisiaj przed pięknym Dniem Dziecka przygotowałam dla Was kilka istotnych wskazówek.    Wskazówki te pomogą Wam przygotować się do każdego rodzaju przyjęcia, którego uczestnikami będą najmłodsi goście. Zaproponuję Wam kilka pomysłów na to jak w prosty i szybki sposób można sprawić, aby dzieci były szczęśliwe i zaabsorbowane dobrą zabawą. Zadbam równie dziś o to, abyście organizując przyjęcia dla dzieci lub z udziałem dzieci, oszczędzili sobie zmartwień i stresu. Dzięki temu, mam nadzieję, że dzieci i dorośli będą mogli spędzić wspólnie każde przyjęcie w niezapomnianej atmosferze.   1. Osobny stolik dla dzieci – pozwólcie najmłodszym gościom na przyjęciu czuć się wyjątkowo. Przygotujcie dziecięcy stolik w taki sposób jak dorosłych, dodając mu zabawnych dekoracji i serwując na nim specjalne menu dziecięce już od pory obiadowej. Doskonałe będą sprawdzać się proste dania, które dzieci dobrze znają i na co dzień chętnie spożywają oraz atrakcyjne bukiety skomponowane z jadalnych owoców. Na deser zorganizujcie dla dzieci gigantyczne misy wypełnione smakołykami. Koniecznie zadbajcie o dużą ilość kolorowych, zdrowych soków, które dzieci samodzielnie będą mogły pić w lekkich kubkach z zabawnymi słomkami.    2. Kącik do zabawy – zadbajcie o bezpieczne miejsce dla dzieci do zabawy, w którym będzie można zorganizować dla nich wiele atrakcji i konkursów. Dzieci w każdym wieku kochają zabawki, gry i malowanki. Przygotujcie dla dzieci kredki, ołówki, naklejki i kartony, które dzieci z przyjemnością wykorzystają do dobrej zabawy. Stwórzcie centrum sztuki i rzemiosła z licznymi nagrodami za najlepsze rysunki i prace. Dziewczynki mogą zrobić piękną biżuterię a chłopcy ulepić wspaniałe puchary sportowe. Dla najmłodszych uczestników przyjęcia można również przygotowanie wcześniej kilka zestawów klocków lego, puzzli, lub gier planszowych dostosowanych odpowiednia do wieku.   3. Miejsce w ogrodzie do aktywności fizycznej – przygotujcie dla dzieci alternatywne zajęcia na świeżym powietrzu. Gdy odbywa się przyjęcie w ogrodzie lub jest piękna, słoneczna pogoda trudno dzieci utrzymać w wewnątrz naszego domu czy lokalu. Warto wcześniej pomyśleć o zorganizowaniu dla nich piłki do grania, rakietek do różnych gier, hula hop, skakanek, kolorowej kredy do malowania na betonie czy też wiaderek, łopatek do zabawy w piaskownicy. W ogrodzie dzieci mogą budować latawiec, zabawić się w przyrodnika odkrywającego różne rośliny, owady i zwierzęta lub stać...