umowa z lokalem weselnym

Portfolio / umowa z lokalem weselnym

Przygotowując się do ślubu i wesela mamy mnóstwo spraw na głowie. W natłoku obowiązków i wszelkich formalności związanych z organizacją powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na podpisywaną umowę z lokalem weselnym - czyli miejscem, gdzie planowane jest przyjęcie weselne. Poniżej kilka rad, jak podpisać dokument i później nie żałować? A także, jak podpisać dokument i dostać wszystko zgodnie z naszymi oczekiwaniami? Zobaczcie poniżej.                                                                                                               PHOTO FROM: THEKNOT.COM O czym pamiętać, przed podpisaniem umowy?Po wybraniu Waszego wymarzonego miejsca na wesele, z reguły ustalacie z jego właścicielem (bądź przedstawicielem) szczegóły rezerwacji.Wybierając Wasze wymarzone na wesele miejsce ustalacie z właścicielem (bądź jego przedstawicielem) datę uroczystości. Z reguły, właśnie w tym momencie wpłacana jest zaliczka. Jest to koszt związany z rezerwacją i niestety dostajecie tylko potwierdzenie owej wpłaty. Nie ma to żadnego związku z umową, która jest dokumentem zawartym między stronami na konkretne usługi. I tutaj musicie przeczytać ją kilka razy i jeżeli macie wątpliwości to oczywiście negocjować. Zwróćcie uwagę na:- strony: osoby, które podpisują umowę. Z jednej strony narzeczeni, a z drugiej właściciel lokalu bądź jego przedstawiciel. Należy sprawdzić poprawność danych, czy aby na pewno mamy do czynienia z właściwą osobą.- rodzaj imprezy – miejsce i czas: każda umowa musi mieć uwzględnione, że jest to właśnie umowa na organizacje wesel, gdyż organizator ma różne obowiązki podczas różnych przyjęć. W tym punkcie musi być opisane, kiedy przyjeżdża na miejsce para młoda, a kiedy goście. Również tu określone zostaje, np. do której godziny obowiązuje obsługa kelnerska.- koszt: z reguły jest to koszt na osobę, dlatego koniecznym jest tutaj dowiedzenie się, czy przy większej ilości gości będzie można dokonać dodatkowych opłat (o ile są możliwości lokalowe zwykle nie ma z tym problemu).- określenie, co obejmuje koszt: najlepiej dokładnie wypisać, co organizator uwzględnia w kosztach, żeby później nie było niespodzianek. Na końcu umieścimy kilka kwestii, o które z pewnością należy zapytać, z pozoru błahe, a mogą uratować Waszą kieszeń.- obowiązki stron: ze strony Organizatora, z reguły zapewnia – wybranie przez narzeczonych menu (podawane o konkretnych porach), obsługę kelnerską do konkretnej godziny, oprawę sali (krzesła, stoły, obrusy), możliwość podłączenia nagłośnienia oraz instrumentów dla zespołu muzycznego, a także pokój dla nowożeńców.- szkody: wesela bywają huczne, dlatego warto dopytać o poczynione szkody – kto bierze za nie odpowiedzialność, czy będzie trzeba za nie dodatkowo zapłacić, oraz czy szkodą określane jest zniszczenie...