Przyjęcie Weselne

Portfolio / Przyjęcie Weselne

Przygotowując się do ślubu i wesela mamy mnóstwo spraw na głowie. W natłoku obowiązków i wszelkich formalności związanych z organizacją powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na podpisywaną umowę z lokalem weselnym - czyli miejscem, gdzie planowane jest przyjęcie weselne. Poniżej kilka rad, jak podpisać dokument i później nie żałować? A także, jak podpisać dokument i dostać wszystko zgodnie z naszymi oczekiwaniami? Zobaczcie poniżej.                                                                                                               PHOTO FROM: THEKNOT.COM O czym pamiętać, przed podpisaniem umowy?Po wybraniu Waszego wymarzonego miejsca na wesele, z reguły ustalacie z jego właścicielem (bądź przedstawicielem) szczegóły rezerwacji.Wybierając Wasze wymarzone na wesele miejsce ustalacie z właścicielem (bądź jego przedstawicielem) datę uroczystości. Z reguły, właśnie w tym momencie wpłacana jest zaliczka. Jest to koszt związany z rezerwacją i niestety dostajecie tylko potwierdzenie owej wpłaty. Nie ma to żadnego związku z umową, która jest dokumentem zawartym między stronami na konkretne usługi. I tutaj musicie przeczytać ją kilka razy i jeżeli macie wątpliwości to oczywiście negocjować. Zwróćcie uwagę na:- strony: osoby, które podpisują umowę. Z jednej strony narzeczeni, a z drugiej właściciel lokalu bądź jego przedstawiciel. Należy sprawdzić poprawność danych, czy aby na pewno mamy do czynienia z właściwą osobą.- rodzaj imprezy – miejsce i czas: każda umowa musi mieć uwzględnione, że jest to właśnie umowa na organizacje wesel, gdyż organizator ma różne obowiązki podczas różnych przyjęć. W tym punkcie musi być opisane, kiedy przyjeżdża na miejsce para młoda, a kiedy goście. Również tu określone zostaje, np. do której godziny obowiązuje obsługa kelnerska.- koszt: z reguły jest to koszt na osobę, dlatego koniecznym jest tutaj dowiedzenie się, czy przy większej ilości gości będzie można dokonać dodatkowych opłat (o ile są możliwości lokalowe zwykle nie ma z tym problemu).- określenie, co obejmuje koszt: najlepiej dokładnie wypisać, co organizator uwzględnia w kosztach, żeby później nie było niespodzianek. Na końcu umieścimy kilka kwestii, o które z pewnością należy zapytać, z pozoru błahe, a mogą uratować Waszą kieszeń.- obowiązki stron: ze strony Organizatora, z reguły zapewnia – wybranie przez narzeczonych menu (podawane o konkretnych porach), obsługę kelnerską do konkretnej godziny, oprawę sali (krzesła, stoły, obrusy), możliwość podłączenia nagłośnienia oraz instrumentów dla zespołu muzycznego, a także pokój dla nowożeńców.- szkody: wesela bywają huczne, dlatego warto dopytać o poczynione szkody – kto bierze za nie odpowiedzialność, czy będzie trzeba za nie dodatkowo zapłacić, oraz czy szkodą określane jest zniszczenie...

Tego roku luty będzie najprawdopodobniej najsłodszym miesiącem.  Wspólnie z moimi Parami Młodymi degustujemy smakołyki oraz wybieramy unikalne koncepcje na wyjątkowe i niezapomniane słodkie bufety, które zagoszczą na Ich przyjęciach weselnych. Pracy będziemy mieć wiele, gdyż każdy drobiazg na słodkim stole powinien nie tylko pieścić podniebienia gości, ale także zachwycać swoim atrakcyjnym, eleganckim wyglądem i do tego znakomicie dopełniać aranżację całego przyjęcia weselnego. Jeśli Wy też macie ochotę na takie interaktywne cudo podczas przyjęcia weselnego skorzystajcie z inspiracji i pomysłów na bufety słodkie poniżej.  FROM: GREENWEDDINGSHOES.COM; PHOTO BY:GABRIEL RYAN PHOTOGRAPHY Słodkie bufety wzorowane na zachodnich „Sweet dessert table” i “Candy bar” to wyjątkowe elementy przyjęć weselnych, które zdobywają coraz więcej zwolenników w Polsce. Przyciągają wzrokiem oraz sprawiają, że każdy z gości podczas przyjęcia bierze udział w niecodziennej słodkiej uczcie.  Nic w tym dziwnego, gdyż cudownie wyeksponowanym i ułożonym smakołykom, nie może oprzeć się nawet największy przeciwnik słodyczy. Takie małe słodkie cudo, czasem prawie dzieło sztuki, a jak cieszy, prawda? FROM: STYLEMEPRETTY.COM; PHOTO BY: MICHAEL & ANNA COSTA PHOTOGRAPHERS LTD. Na bufetach słodkich mogą znaleźć się miedzy innymi takie smakołyki jak: babeczki  - „cupcakes”, muffiny, ciasteczka maślane, czekoladki, bezy, pierniki, cukierki, lizaki, pralinki, żelki, musy czekoladowe czy koktajle owocowe. Bardzo często w centralnym punkcie bufetu słodkiego pięknie prezentują się różnej wielkości torty.  Do stworzenia idealnego bufetu słodkiego bardzo ważna jest znajomość charakteru przyjęcia, wiodącego motywu i koloru, a także wystrój wnętrza oraz liczba gości weselnych oraz wielkość stołu. Należy zadbać również o estetyczne i pomysłowe wyeksponowanie smakołyków na eleganckich paterach, stojakach oraz talerzykach. Konieczne dopełnieniem bufetu słodkiego są także tabliczki lub chorągiewki z nazwami każdej słodkości, by goście wiedzieli, co degustują. Przy finezyjnie zaaranżowanych bufetach ślubnych niezwykle ważne jest także by nie mieszać rodzajów smakołyków a odpowiednio je grupować.  Słodkie bufety mogą być zaprojektowane w stylu: romantycznym, Vintage, nowoczesnym, królewskim lub zupełnie oryginalnym dla odważnych.  W poszukiwaniu inspiracji na aranżację bufetu słodkiego na wesele warto wybrać się do cukierni lub poszukać inspiracji w wirtualnym świecie. Zobaczcie na inspiracje bufetów słodkich, które mnie zauroczyły. Słodkie bufety na wesele w stylu romantycznym FROM: POLKADOTBRIDE.COM; PHOTO BY: STEVE KOUKOULAS PHOTOGRAPHY FROM: ELIZABETHANNEDESIGNS.COM; PHOTO BY: BON BON STUDIO Słodkie bufety na wesele w stylu Vintage FROM: BLOG.HWTM.COM; PHOTO BY: PEN N' PAPERFLOWERS STUDIO & DESIGN FROM: BLOG.HWTM.COM; PARTY PRINTABLE & STYLING: HELLO MY SWEET Słodkie bufety na wesele w stylu nowoczesnym FROM: AMYATLAS.COM FROM: AMYATLAS.COM FROM: BLOG.HWTM.COM; PHOTO BY: LESLIE GILBERT PHOTOGRAPHY Słodkie bufety na wesele w stylu królewskim  FROM: BLOG.HWTM.COM; PHOTO BY: NEXT EXIT PHOTOGRAPHY Słodkie...

Tablica rozmieszczenia gości przy stołach na przyjęciu weselnym inaczej nazywana planem sali weselnej dla gości, jest jednym z ważnych szczegółów ślubnych, o którym powinno się pamiętać przy organizacji ślubu i wesela. Cudownie wyeksponowana i spersonalizowana tablica będzie nie tylko pięknym elementem wystroju przyjęcia weselnego, ale także użytecznym narzędziem dla gości, aby bez chaosu mogli znaleźć swoje miejsce.PHOTO FROM: PINTERES.COM.Często Pary Młode wolą, aby to goście sami wybrali dla siebie stół, przy którym chcą siedzieć na weselu. Uważają, iż w ten sposób ich goście będą czuć się bardziej komfortowo dokonując własnego wyboru. Choć w teorii wydaje się to dobrym pomysłem, to w rzeczywistości rzadko się sprawdza. Jest niemal zawsze pewne, że część gości weselnych nie będzie mogła znaleźć miejsca przy własnej rodzinie lub w towarzystwie preferowanych znajomych. Jeśli w poszukiwaniu miejsca przy stole nie będą kierować się metodą  - „kto pierwszy ten lepszy” zostaną zmuszeni do poszukiwania przy innych stołach wolnego dla siebie miejsca. Dla niektórych z nich będzie to wielkie rozczarowanie i w ten nie miły dla siebie sposób rozpoczną przyjęcie weselne. Zdarza się również, że goście sami próbują przeorganizować salę weselną „wciskając się” dodatkowo do wybranego stołu, podczas gdy inne stoły pozostają puste. Z punktu widzenia organizacyjnego brak tablicy rozmieszczenia gości na przyjęciu może spowodować wiele chaosu zwłaszcza przy dużych weselach. Łączenie stołów, przenoszenie krzeseł, przekładanie nakryć może wydłużyć rozpoczęcie przyjęcia weselnego ponad 30 minut. Zapewne takie opóźnienie wprowadzi w zakłopotanie nie tylko Państwa Młodych, ale może wpłynąć również niekorzystnie na jakość serwowania uroczystego obiadu. Warto pamiętać, iż kuchnia za kulisami przyjęcia weselnego ciężko pracuje, aby na dokładnie określoną godzinę wydany był ciepły i smaczny posiłek. Z własnego kilkuletniego doświadczenia jako konsultant ślubny Winsa wiem, że goście weselni doceniają obecność tablicy z planem rozmieszczenia stołów. Wiedzą bowiem, gdzie będą mieć swoją małą, własną przestrzeń podczas przyjęcia weselnego. Tablica rozmieszczenia stołów ograniczy również nieporozumienia wśród gości i rozczarowania. Dlatego warto wprowadzić ten wyjątkowy element dekoracyjny i organizacyjny do swojego przyjęcia weselnego.Do stworzenia ciekawych tablic dla gości weselnych możecie użyć: ramek na obrazy, stylowych luster, statywów malarskich. Numery stołów możecie także zawiesić na drzewkach ozdobnych przy wejściu na salę lub umieścić w doniczkach na kwiaty. Nazwiska gości na tablicach mogą być wygrawerowane, wydrukowane, odręcznie napisane kredą. To od Waszej wyobraźni zależy jak oryginalną i ciekawą tablicę stworzycie dla swoich gości weselnych. Przy projektowaniu tablic dla swoich Par Młodych, zawsze staram się, aby łączyły się z...

Jak zabawić dzieci podczas przyjęcia weselnego, urodzinowego czy z okazji Dnia Dziecka? To ważne pytanie, z którym bardzo często boryka się wielu rodziców planujących przyjęcie dla swoich pociech. Pytanie to także nurtuje Pary Młode organizujące swoje przyjęcie weselne z udziałem dzieci. Dlatego właśnie dzisiaj przed pięknym Dniem Dziecka przygotowałam dla Was kilka istotnych wskazówek. Wskazówki te pomogą Wam przygotować się do każdego rodzaju przyjęcia, którego uczestnikami będą najmłodsi goście. Zaproponuję Wam kilka pomysłów na to jak w prosty i szybki sposób można sprawić, aby dzieci były szczęśliwe i zaabsorbowane dobrą zabawą. Zadbam równie dziś o to, abyście organizując przyjęcia dla dzieci lub z udziałem dzieci, oszczędzili sobie zmartwień i stresu. Dzięki temu, mam nadzieję, że dzieci i dorośli będą mogli spędzić wspólnie każde przyjęcie w niezapomnianej atmosferze.1. Osobny stolik dla dzieci – pozwólcie najmłodszym gościom na przyjęciu czuć się wyjątkowo. Przygotujcie dziecięcy stolik w taki sposób jak dorosłych, dodając mu zabawnych dekoracji i serwując na nim specjalne menu dziecięce już od pory obiadowej. Doskonałe będą sprawdzać się proste dania, które dzieci dobrze znają i na co dzień chętnie spożywają oraz atrakcyjne bukiety skomponowane z jadalnych owoców. Na deser zorganizujcie dla dzieci gigantyczne misy wypełnione smakołykami. Koniecznie zadbajcie o dużą ilość kolorowych, zdrowych soków, które dzieci samodzielnie będą mogły pić w lekkich kubkach z zabawnymi słomkami. 2. Kącik do zabawy – zadbajcie o bezpieczne miejsce dla dzieci do zabawy, w którym będzie można zorganizować dla nich wiele atrakcji i konkursów. Dzieci w każdym wieku kochają zabawki, gry i malowanki. Przygotujcie dla dzieci kredki, ołówki, naklejki i kartony, które dzieci z przyjemnością wykorzystają do dobrej zabawy. Stwórzcie centrum sztuki i rzemiosła z licznymi nagrodami za najlepsze rysunki i prace. Dziewczynki mogą zrobić piękną biżuterię a chłopcy ulepić wspaniałe puchary sportowe. Dla najmłodszych uczestników przyjęcia można również przygotowanie wcześniej kilka zestawów klocków lego, puzzli, lub gier planszowych dostosowanych odpowiednia do wieku.3. Miejsce w ogrodzie do aktywności fizycznej – przygotujcie dla dzieci alternatywne zajęcia na świeżym powietrzu. Gdy odbywa się przyjęcie w ogrodzie lub jest piękna, słoneczna pogoda trudno dzieci utrzymać w wewnątrz naszego domu czy lokalu. Warto wcześniej pomyśleć o zorganizowaniu dla nich piłki do grania, rakietek do różnych gier, hula hop, skakanek, kolorowej kredy do malowania na betonie czy też wiaderek, łopatek do zabawy w piaskownicy. W ogrodzie dzieci mogą budować latawiec, zabawić się w przyrodnika odkrywającego różne rośliny, owady i zwierzęta lub stać...

Witaj ciepłe Słońce, budzące nas o poranku radosnym śpiewem ptaków, zielenią pachnących traw oraz bogactwem barw kwiatów i soczystych owoców! Czekaliśmy na Ciebie z radością i nadzieją.   Teraz możemy otworzyć się na nowe pomysły oraz zastosować je w stylizacji ślubnej. A stylizacji ślubnych może być tak wiele jak wiele jest kolorów i osobowości ludzkich. Niemniej jednak większość z nas podąża za modą oraz trendami w branży ślubnej, dlatego chciałabym Wam dziś zaprezentować jeden z modnych, wiodących kolorów na wiosnę i lato tego roku, którym jest zdecydowanie orzeźwiająca Mięta. Podczas swojej uroczystości ślubu i wesele możecie śmiało zastosować kilka, drobnych akcentów ślubnych w kolorze miętowym łącząc je z innymi wybranymi barwami lub też całkowicie spersonalizować swój ślub z motywem przewodnim w kolorze miętowym. Tylko od Was zależy, jak kolor ten wykorzystacie. Zobaczcie jak inne Pary Młode zainspirowały swój ślub właśnie akcentem dekoracyjnym w tym kolorze.Fot.Internet.Zaletą koloru miętowego jet fakt, iż można go swobodnie łączyć z pomarańczowym, żółtym, malinowym lub jakże modnym w tym sezonie kolorem białym. Bardzo elegancko w tym kolorze prezentować się będzie biżuteria, papeteria ślubna czy też stroje dla druhen. Również do kulinarnych pyszności pojawiających się na weselnym stole można przemycić akcenty miętowe. W ten sposób Mięta sprawimy, iż przyjęcie weselne będzie nie tylko modne, ale także orzeźwiające.Jak Wam się podoba zastosowanie koloru miętowego w  stylizacji ślubnej?Otwórzcie się na więcej możliwości!Be Inspired,Dorota NowakowskaKonsultant Ślubny Winsawww.winsa.pl...

Przyszedł dzień, w którym chciałabym rozpocząć cykl prezentowania Wam efektów pracy mojego zespołu Winsa -Agencja Ślubna przy organizacji i aranżacji ślubów oraz przyjęć weselnych. W ten sposób będę mogła lepiej przybliżyć Wam swoją pracę i ogromną pasję związaną z  ślubami. Mam nadzieję, że dzięki namiastce, tego jak wyglądają nasze realizacje ślubów zarówno w Polsce jak i za granicą, Wy będziecie mogli również czerpać dla siebie wiedzę i pomysły. Na dobry początek wrócę do naszej sylwestrowo - noworocznej realizacji, dzięki której wyjątkowo wcześnie rozpoczęliśmy obecny sezon ślubny 2012. Bohaterami naszej realizacji była cudowna Para Młoda – Agnieszka i Adam. Dla której, Winsa - Agencja Ślubna z przyjemnością zorganizowała  ślub w Wiedniu, w Austrii. Niezwykłe miejsce, niezwykły czas – tak w skrócie można byłoby przedstawić ten wyjątkowy ślub w Wiedniu, ale wówczas mogłoby się odczuć niedosyt informacji. Dlatego też, skromnie parę słów na ten temat dodam i zaprezentuję kilka zdjęć z realizacji ślubu w Wiedniu. Przenieście się więc jeszcze raz ze mną do tych wyjątkowych chwil, które połączyły miłość naszych bohaterów na zawsze.PHOTO FROM: WINSA.PL; PHPTO BY: ORANGE-FOTO. Wiedeń, szczególnie w okresie zimowym to miasto pełne uroku. Wówczas bogactwo architektoniczne jednego z najbardziej romantycznych miast w Europie łączy się ze spektakularnymi świąteczno - noworocznymi widokami. Przebywając w tym czasie w Wiedniu można z łatwością delektować się wszystkimi zmysłami. Nacieszyć oczy pięknymi widokami, utulić słuch cudowną muzyką Straussa, zakosztować i poczuć smak wiedeńskich potraw, dotknąć umysłem setna tradycji wielkich cesarskich bali. Wszystkie te cudowne akcenty  Wiednia zimową porą niezaprzeczalnie podkreśliły wyjątkowość uroczystości naszej pary oraz stanowiły idealne tło dla klimatycznych zdjęć ślubnych. Dodatkowo niepowtarzalną atmosferę ślubu w Wiedniu tworzyła delikatna aranżacja florystyczna oraz oprawa muzyczna całej ceremonii przygotowana przez profesjonalną harfistkę z Opery Wiedeńskiej. Czyż kameralny ślub i przyjęcie weselne, nie mogą być piękne? Osobiście wyrażę swoją opinię, że każdy ślub ma swój urok i jest pięknym przeżyciem, dlatego warto we  własnym ślubie jak najlepiej odzwierciedlić swoje uczucie i cieszyć się nim jak najdłużej. Skromnie dodam (wybaczcie mi), iż nie zależnie od rodzaju ślubu, formy jego przyjęcia czy też miejsca organizacji,  osobiście staram się zawsze, aby moja Agencja Ślubna - Winsa dawała Parom Młodym zarówno  radość z każdego etapu planowania ślubu jaki i pełną satysfakcję z perfekcyjnie przygotowanej uroczystości. To jest wspaniały prezent dla mnie widzieć szczęśliwą i uśmiechniętą Parę Młodą podczas jej dnia ślubu i wesela.  Takie piękne przeżycie jest możliwe, dzięki osobom...

„Dekoracje to sposób, aby nadać kształt marzeniom o odmiennej rzeczywistości. To także sposób, aby codziennym wnętrzom nadać wyjątkowy blask. Unikalną oprawę na jeden wieczór lub wiele lat.” - czytamy na stronie Artzise.pl. Poznańska firma Artzise zajmuje się nietypowymi dekoracjami ślubnymi i weselnymi oraz tworzy indywidualne aranżacje plastyczne wszelkiego rodzaju przestrzeni. Są to niezwykle wytworne rozwiązanie scenograficzne, dopasowane indywidualnie do klienta  i dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.Fot. www.artsize.plTakie ciekawe elementy dekoracyjne, w połączeniu z żywymi kwiatami i światłem tworzą spektakularne scenografie. Cieszę się, że coraz więcej inspirujących pomysłów na wyjątkowe aranżacje ślubne rodzi się w Polsce. Dzięki każdym wyjątkowym dekoracją ślubnym, estetycznie dobranym w najdrobniejszym szczególe, uroczyste chwile przeżywa się jeszcze bardziej szczególnie. A cudowna atmosfera ślub i przyjęcia weselnego trwa w pamięci dłużej.  Jest również bliższa sercu. A czy Wy już wybraliście swoją unikalną scenografię ślubną? Pamiętajcie, że jestem tutaj by chętnie Wam doradzić i podzielić się swoją wiedzą. Moja Agencja Ślubna Winsa współpracuje z najlepszymi florystami i dekoratorami, tak by stworzyć dla par młodych najpiękniejsze tło ślubu i wesela jakie sobie tylko wymarzą.  Otwórzcie się na więcej możliwości!Be Inspired by Winsa,Dorota NowakowskaPolish Wedding Plannerwww.winsa.pl...

Każda para narzeczonych ma inne wyobrażenie swojego ślubu i pragnie, aby właśnie ich uroczystość była wyjątkowa, oryginalna oraz niezapomniana. Aby tak się stało, warto podczas przygotowań do ślubu wybrać swój styl uroczystości i zwrócić uwagę na szczegóły. Dzięki, którym nawet tradycyjne przyjecie weselne może mieć niepowtarzalną atmosferę.Fot. Śluby w różnych stylach.Styl ślubu można dostosować  zarówno do swoich marzeń, zainteresowań, osobowości, tradycji panujących w rodzinie jak również do wybranego miejsca na swoje przyjęcie. Styl ten może być wyraźny, zaznaczony każdym najdrobniejszym elementem bądź tylko zaakcentowany motywem przewodnim pojawiającym się w formie graficznej na zaproszeniach i dekoracjach na stołach nawiązujących do danej konwencji. Fot. Śluby w różnych stylach.Gdy ślubny budżet pozwala Wam na więcej swobody warto również zaplanować atrakcje weselne, specjalne menu oraz zadbać o podarunki i rekwizyty dla gości, które będą idealnie dopasowane do stylu przyjęcia. Można łączyć style, o ile zachowany jest we wszystkim umiar. Najważniejsze jest by stworzyć piękną, spójną całość swojej uroczystości i wyrazić swoją indywidualność. Dzięki temu Wasz ślub na długo pozostanie w pamięci i w sercach wszystkich. Dziś przedstawiam Wam 30 propozycji na ślub w różnych stylach. Może znajdziecie wśród nich pomysły i inspiracje na swój wymarzony styl  ślubu związany na przykład z motywem: koloru, pory roku, kwiatu, regionu.Fot. Śluby w różnych stylach.Jeżeli jednak żaden z nich nie pasuje do Waszego stylu, albo nie macie pomysłu jak Wasz wymarzony styl ślubu dopasować do odpowiedniego miejsca – nie martwcie się. Razem z Winsa - Agencja Ślubna możecie stworzyć coś tylko dla Was, tak by Wasz ślub był metamorfozą tego, co lubicie, kochacie i o czym marzycie.Fot. Śluby w różnych stylach.Planowanie swojego ślubu w wybranej koncepcji i w oparci o dobór odpowiednich szczegółów jest na pewno bardziej czasochłonne i niekiedy też kosztowniejsze od tradycyjnego wesela. Nie mniej jednak taki wyjątkowy ślub jest odzwierciedleniem Waszej niepowtarzalności a jego realizowanie na każdym etapie sprawia wiele satysfakcji. Dlatego nie powinniście się poddawać. Na pewno przyjdą Wam do głowy różne wspaniałe pomysły, z których warto czerpać inspiracje dopasowując je do swojego wymarzonego stylu.Fot. Śluby w różnych stylach.Czy Wy macie już pomysły na styl swojego ślubu lub jego motyw przewodni? Otwórzcie się na więcej możliwości! Zapraszam do współpracy w profesjonalnym Wedding Planner 'em Winsa.Be Inspired by Winsa, Dorota NowakowskaPolish Wedding Plannerwww.winsa.pl...