Konsultanci Ślubni

Portfolio / Konsultanci Ślubni

Dziś zabieram Was w podróż do Wiednia, gdzie w maju Asia i Szymon wzięli ślub. Trzy miesiące przygotowań, koordynacji wszystkich elementów ślubu uhonorowane zostały chwilami pięknych wzruszeń podczas uroczystości.  Jak wspaniale było widzieć w oczach naszej Pary Młodej miłość i wielkie szczęście. Na długo pozostaną w mojej pamięci te piękne chwile ślubu w Wiedniu.  PHOTO BY: EDYTA I DOMINIK HAMALA; FOR: WINSA AGENCJA ŚLUBNA Jeśli chcielibyście przeżyć swój wielki dzień, w niezwykle uroczystej atmosferze, aczkolwiek bardzo romantycznej to zapraszam z nami do Wiednia. Wasz ślub w Wiedniu będzie unikalnym, pięknym przeżyciem. Be Inspired,  Dorota Nowakowska Konsultant Ślubny Winsa www.winsa.pl...

Z okazji Święt Bożego Narodzenia niech zdrowie, nadzieja, wiara i miłość zastukają do Waszych drzwi, a Nowy Rok przyniesie pomyślność i szczęście każdego dnia. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w Nowym Roku wraz z podziękowaniami za dotychczasową współpracę przesyła Dorota Nowakowska z zespołem WINSA Agencja Ślubna. FROM: SHUTTERSTOCK.COM  From one place to another, The warmth and joy of Christmas, Brings us closer to each other. We Wish you, your family and friends, a very Merry Christmas and Happy New Year. Dorota Nowakowska with Winsa Wedding Planning Agency ...

  Trendy ślubne 2013 - czyli wszystko to co będzie najmodniejsze na ślubach i przyjęciach weselnych w 2013 roku. Dziś chciałabym się podzielić z Wami swoją wiedzą na ten temat. Może Was zainspiruje. Zaczynamy! 1. Ślub w stylu Vintage Wielki film Gatsby zainspirował powrót stylu vintage i lat dwudziestych poprzedniego wieku, które będą dominowały w tematyce organizacji ślubów i wesel w 2013 roku. Bardzo ważne będzie dobranie szczegółów w taki sposób, aby nie zabrakło w nich stylu i elegancji. W stylizacji ślubu vintage pojawią się nietypowe roślinne dodatki takie jak zioła, zboża, trawy i jagody. Atmosferę ślubnej stylizacji podkreślać będą romantyczne światła świec i lampionów. FROM: WEDDINGBYLILLY.COM   FROM: WEDDINGBYLILLY.COM 2. Ślub z modną koronką Idąc dalej tropem ślubu vintage nie można zapomnieć w 2013 roku o koronce. Koronka jest jedną z najbardziej romantycznych i zawsze modnych tkanin ślubnych. W przyszłym roku Panny Młode będę w dniu swojego ślubu chętnie zakładać koronkowe suknie ślubne z odsłoniętymi plecami oraz personalizować swój wielki dzień akcentami z koronki. Koronka może być wykorzystywana w bardziej eleganckiej i wyrafinowanej postaci albo w połączeniu z elementami rustykalnymi lub vintage, koronka może stać się nieco bardziej kapryśna.  FROM: GREENWEDDINGSHOES.COM; PHOTO BY BRYAN N. MILLER PHOTOHRAPHY FROM: EVENTPROS-LA.COM 3. Zaczarowane ptaki Ptaki będą szalenie modne w przyszłym roku. Ptaki oznaczające miłość i dodające swym urokiem wyjątkowego klimatu staną się unikalnym, motywem przewodnim ślubów i wesel w 2013 roku. Zarówno ptaki jak i klatki dla ptaków będą pojawiać się chętnie na zaproszeniach ślubnych,winietkach, podziękowaniach, tortach oraz w dekoracjach sal weselnych. FROM: WEDDINGCHICKS.COM FROM: PINTEREST.COM  FROM: BRIDAL-CAKE.COM FROM: PINTEREST.COM  4. Ślubny Salonik - Wedding Lounge W przyszłym roku warto pomyśleć o przygotowaniu specjalnego miejsca na przyjęciu weselnym dla gości, w którym będą mogli spokojnie porozmawiać, poznać się, wypić orzeźwiający napój czy zrelaksować się po tańcach. Ponieważ hitem sezonu 2013 będzie salonik weselny tzw. ślubny lounge.  FROM: EVENTSTOADC.COM FROM: ELIZABETHANNEDESIGNS.COM FROM: EVENTSTOADC.COM 5. Śluby i przyjęcia weselne w nietypowych miejscach Pary Młode na całym świecie drożące do tego, by ich dzień ślubu był całkowicie oryginalny coraz częściej będą rezerwować na swoją uroczystość nietypowe miejsca na rok 2013. Śluby i przyjęcia weselne chętnie będą się odbywać w muzeach, w galeriach, w bibliotekach, w winiarniach, w plenerach czy też industrialnych fabrykach. Dużym zainteresowaniem wśród osób organizujących ślub w stylu rustykalnym będą cieszyły się odpowiednio zaadoptowane stodoły. Bardzo ważnym punktem przyjęć weselnych będą przemowy, podziękowania oraz zaangażowanie orszaku ślubnego w przebieg dnia ślubu.  FROM: ANGELARENEEPHOTO.COM FROM: INTIMATEWEDDINGS.COM; PHOTO BY: ZLATKO BATISTICH FROM: THEWEDDINGSOURCE.COM 6. Nowe, wyraziste...

Od czasu do czasu robię sobie małą przerwę od obowiązujących trendów ślubnych, aby poszukać ciekawych rozwiązań na wzbogacenie ślubu i przyjęcia weselnego szczyptą oryginalności. Gdyż wierzę, że nie tylko pełną, personalną stylizacją dnia ślubu i wesela, ale także pojedynczym oryginalnym elementem wprowadzonym do aranżacji można sprawić, aby ten wyjątkowy dzień był niezapomnianym przeżyciem zarówno dla Pary Młodej jak i jej gości weselnych. Istnieje, bowiem wiele sposobów, które mogą nadać uroczystościom ślubno weselnym niezwykłego charakteru. Jednym z takich szczegółów przyjęcia weselnego mogą być unikalne księgi gości weselnych.  Fot. Internet. Księgi gości weselnych będą również miłym przypomnieniem po latach o tych wszystkich bliskich, którzy towarzyszyli nam podczas jednego z najważniejszy dni w życiu. Księga gości może być dodatkiem w tradycyjnej postaci, obrazem albo albumem z autografami oraz życzeniami gości, jubileuszową butelką wina z wygrawerowanymi imionami i nazwiskami gości. Jako księga gości pięknie będzie prezentować się również drzewo z drobnymi liśćmi, na których goście pozostawią swój odcisk palca i notkę dla Pary Młodej lub paw z rozłożystymi piórami. Goście weselni także mogą zostawić swoje życzenia dla Pary Młodej na kamieniach, korkach do wina, wazonie, puzzlach, kolorowych kartkach, pocztówkach, w kopertach na listy lub na pięknie zaprojektowanych do tego celu orgiami. Karty księgi gości można także w stylu Vintage wypełnić sentencjami napisanymi na maszynie do pisania. Pomysłów na ten jeden element przyjęcia weselnego jest bardzo dużo, sami zobaczcie!    Fot. Internet. Jaki rodzaj księgi gości przypadł Wam do gustu? Chcielibyście, aby taki element przyjęcia stanowił sam w sobie zaskakującą atrakcje czy był ściśle związany z Waszym motywem przewodnim ślubu i wesela?  Be Inspired,  Dorota Nowakowska Konsultant Ślubny Winsa www.winsa.pl ...

Lato zapowiada się w tym roku wyjątkowo ekscytująco. Na najbliższe dwa miesiące większość projektantów mody i biżuterii proponuje oryginalne naszyjniki, jako przepiękne uzupełnienie stylizacji ślubnej Panny Młodej.  Niezwykle modne będą teraz wybitnie wyszukane, o skomplikowanych i bogatych kształtach naszyjniki ślubne w różnorodnych kolorach.  Naszyjniki wyglądają naprawdę imponująco - przekonajcie się sami! . Fot. Internet. Warto pamiętać przy doborze idealnej biżuterii ślubnej o jej odpowiednim zrównoważeniu z typem urody i fasonem sukni ślubnej, aby całość elegancko prezentowała się na Pannie Młodej oraz podkreślała jej piękno.  Be Inspired, Dorota Nowakowska Konsultant  Ślubny Winsa www.winsa.pl  ...

Sezon ślubny 2012 w pełni, więc nadszedł czas, by warto dowiedzieć się jakie trendy kolorystyczne w stylizacjach ślubnych będą obowiązywały latem i jesienią tego roku. Przygotowałam dla Was paletę barw, dzięki której macie szansę poznać najgorętsze kolory i przygotować Wasz nadchodzący ślub w modnych odcieniach sezonu. Fot. Agencja Ślubna Winsa W palecie modnych barw na 2012, królować będą kolory pełne charakteru, kojarzone z radością, optymizmem, energią. Według światowych projektantów i stylistów, wśród nich wiódł będzie prym kolor Tangerine Tango – żywy, soczysty odcień koralu oraz orzeżwiająca mięta. Osobiście kolory te przypadły do mojego gustu, można je tak połączyć by były nie tylko modne, ale zarazem stylowe oraz eleganckie. A jakie jest Wasze zdanie na temat kolorów ślubu i wesele? Czy wśród tych kolorów jest odcień, który Wam się podoba i chcielibyście włączyć jego akcenty w Waszą ślubną stylizację?Be Inspired,Dorota NowakowskaKonsultant Ślubny Winsawww.winsa.pl...

Dziś, gdy jedynym ograniczeniem w realizacji marzeń są chęci, dostępny budżet i wyobraźnia coraz więcej par pragnie zorganizować swój ślub za granicą. Miejsc ślubnej ceremonii za granicą może być tak wiele, jaki wiele jest ślubnych gustów. Jednak niezależnie od wyboru miejsca za granicą, w którym Pary Młode decydują się na ślub zawsze obowiązują w każdym kraju formalności do załatwienia przez ślubem oraz wymagane są odpowiednie dokumenty, które w większości przypadków należy przetłumaczyć na właściwy język.Fot. Internet.Poniżej przedstawiam podstawowe dokumenty, niezbędne do organizacji ślubu za granicą. Ślub cywilnego za granicą:       Dokument stwierdzający tożsamość –  ważny paszport    Odpis aktu urodzenia   Pisemne zaświadczenie o braku prawnych przeciwwskazań do zawarcia małżeństwa   Dowód ustania lub unieważnienia wcześniejszego małżeństwa (osoby rozwiedzione lub wdowcy)  Ślub kościelny za granicą:  Akt ślubu cywilnego  Akt chrztu z adnotacją o innych sakramentach   Licencja na ślub poza  Parafią, do której należy Panna Młoda lub Pan Młody  Zaświadczenie o ukończeniu nauk przedmałżeńskich i wizycie w poradni rodzinnej    Warto pamiętać, iż organizacja ślubów za granicą wymaga wiele czasu, cierpliwości na zarezerwowanie wszystkich usług i bardzo dokładnej terminowości w dopełnieniu wszelkich formalności, aby ślub był ważny i mógł się odbyć. Jeśli będziecie mieć jakieś trudności w przygotowaniach do ślubu za granicą lub  prostu pragniecie cieszyć się swoim ślubem bez towarzyszącego przygotowaniom odczucia stresu, zgłoście się do Agencji Ślubnej Winsa. Konsultant Winsa zorganizuje Wasz ślub marzeń, wyręczając Was ze wszystkich trudów przygotowań oraz pomagając odnaleźć się w gąszczu formalności, jakie należy spełnić, by zorganizować ślub za granicą.  Konsultantowi Ślubnemu Winsa możecie zlecić między innymi:  Zaprojektowanie scenariusza dla wyjazdu ślubno – pobytowego w wybranym miejscu.   Wsparcie przy załatwianiu wszystkich formalności związanych z organizacją ślubu za granicą.  ...

Jednym z głównych wydarzeń przyjęcia weselne jest moment wspólnego krojenia tortu ślubnego przez Parę Młodą, symbolizujący początek nowego, słodkiego życia. Państwo Młodzi planując ten moment pragną, by stał się on nie tylko wyjątkowy dla nich samych, ale również dla wszystkich zaproszonych gości weselnych. Dlatego skrupulatnie dopierają każdy szczegół tego wydarzenia zgodnie z wybranym motywem przewodnim lub kierując się swoim gustem i upodobaniami. Fot. Internet.Zobaczcie galerie pomysłowych projektów tortów weselnych będących stylowym uwieńczeniem przyjęcia weselnego. Niech oczy nacieszą serca i napełnią Was pysznym smakiem ;) Fot. Internet.Niektóre Pary wybierają tradycyjne okrągłe lub prostokątne torty, inne bardziej oryginalne zdecydują się na fantazyjne kształty. Najczęściej dekoruje się torty weselne owocami, lukrem, czekoladą oraz żywymi kwiatami. Przed wyborem tortu weselnego należy się zastanowić nie tylko na tym jak tort będzie wyglądał, ale trzeba też wybrać smak tortu i jego wielkość dostosowaną do ilości gości weselnych. Według polskiej tradycji tort weselny podawany jest o północy, jednakże ten szczególny tort można również serwować o innych godzinach, jako atrakcję wieczory lub deser dopełniający uroczysty obiad. Tort weselny będzie także pięknie prezentował się podczas przyjęcia, jako główny element słodkiego bufetu, gdy Państwo Młodzi taki specjalny bufet słodki mają zorganizowany dla swoich gości. Be Inspired,Dorota NowakowskaKonsultant Ślubny Winsa,www.winsa.pl  ...

Tablica rozmieszczenia gości przy stołach na przyjęciu weselnym inaczej nazywana planem sali weselnej dla gości, jest jednym z ważnych szczegółów ślubnych, o którym powinno się pamiętać przy organizacji ślubu i wesela. Cudownie wyeksponowana i spersonalizowana tablica będzie nie tylko pięknym elementem wystroju przyjęcia weselnego, ale także użytecznym narzędziem dla gości, aby bez chaosu mogli znaleźć swoje miejsce.PHOTO FROM: PINTERES.COM.Często Pary Młode wolą, aby to goście sami wybrali dla siebie stół, przy którym chcą siedzieć na weselu. Uważają, iż w ten sposób ich goście będą czuć się bardziej komfortowo dokonując własnego wyboru. Choć w teorii wydaje się to dobrym pomysłem, to w rzeczywistości rzadko się sprawdza. Jest niemal zawsze pewne, że część gości weselnych nie będzie mogła znaleźć miejsca przy własnej rodzinie lub w towarzystwie preferowanych znajomych. Jeśli w poszukiwaniu miejsca przy stole nie będą kierować się metodą  - „kto pierwszy ten lepszy” zostaną zmuszeni do poszukiwania przy innych stołach wolnego dla siebie miejsca. Dla niektórych z nich będzie to wielkie rozczarowanie i w ten nie miły dla siebie sposób rozpoczną przyjęcie weselne. Zdarza się również, że goście sami próbują przeorganizować salę weselną „wciskając się” dodatkowo do wybranego stołu, podczas gdy inne stoły pozostają puste. Z punktu widzenia organizacyjnego brak tablicy rozmieszczenia gości na przyjęciu może spowodować wiele chaosu zwłaszcza przy dużych weselach. Łączenie stołów, przenoszenie krzeseł, przekładanie nakryć może wydłużyć rozpoczęcie przyjęcia weselnego ponad 30 minut. Zapewne takie opóźnienie wprowadzi w zakłopotanie nie tylko Państwa Młodych, ale może wpłynąć również niekorzystnie na jakość serwowania uroczystego obiadu. Warto pamiętać, iż kuchnia za kulisami przyjęcia weselnego ciężko pracuje, aby na dokładnie określoną godzinę wydany był ciepły i smaczny posiłek. Z własnego kilkuletniego doświadczenia jako konsultant ślubny Winsa wiem, że goście weselni doceniają obecność tablicy z planem rozmieszczenia stołów. Wiedzą bowiem, gdzie będą mieć swoją małą, własną przestrzeń podczas przyjęcia weselnego. Tablica rozmieszczenia stołów ograniczy również nieporozumienia wśród gości i rozczarowania. Dlatego warto wprowadzić ten wyjątkowy element dekoracyjny i organizacyjny do swojego przyjęcia weselnego.Do stworzenia ciekawych tablic dla gości weselnych możecie użyć: ramek na obrazy, stylowych luster, statywów malarskich. Numery stołów możecie także zawiesić na drzewkach ozdobnych przy wejściu na salę lub umieścić w doniczkach na kwiaty. Nazwiska gości na tablicach mogą być wygrawerowane, wydrukowane, odręcznie napisane kredą. To od Waszej wyobraźni zależy jak oryginalną i ciekawą tablicę stworzycie dla swoich gości weselnych. Przy projektowaniu tablic dla swoich Par Młodych, zawsze staram się, aby łączyły się z...

Ślub i wesele to jedno z najważniejszych przygotować organizacyjnych w życiu, z którymi łączy się wiele spraw, formalności i obowiązków. Dlatego ich perfekcyjne przygotowanie i skoordynowanie wymaga świetnej organizacji pracy oraz zaangażowania.Fot. Internet.Niezależnie od tego czy planujecie swój ślub na dwa lata czy 6 miesięcy wcześniej przed ustaloną datą to najlepiej rozpocząć organizację ślubu i przyjęcia weselnego od zrobienia listy niezbędnych przygotowań przedślubnych w postaci kalendarza ślubnego. Pomoże on Wam uporządkować wszystkie sprawy, którymi należy się w odpowiednim czasie zająć, by uniknąć paniki oraz nie zapomnieć o żadnej z nich podczas przygotowań. Poniżej przedstawiam moją propozycję zestawienia punktów w postaci kalendarza ślubnego, o których powinniście pamiętać, by bezstresowo przygotować swój wielki dzień. Poszczególne pozycje w harmonogramie kalendarza możecie lekko przesuwać w czasie dostosowując je do własnych potrzeb.Kalendarz przygotowań ślubnych10 -18 miesięcy przed ślubem      Wybrać charakter ceremonii: ślub konkordatowy, ślub kościelny, ślub cywilny.      Przygotować liczbę gości weselnych.    Wyznaczyć budżet weselny.         Zatrudnić konsultanta ślubnego, jeśli brane jest to pod uwagę.     Opracować koncepcje i scenariusz uroczystości oraz podjąć decyzje o kolorystyce .    Zarezerwować salę weselną dopasowaną do stylu uroczystości i liczby gości.    Zarezerwować godzinę i datę ceremonii w Kościele lub w USC.    Wybrać i zarezerwować zespół muzyczny lub DJ-a.    Wybrać i zarezerwować fotografa ślubnego oraz usługi wideofilmowania.6 – 9 miesięcy przed ślubem    Zrobić podział obowiązków, czyli kiedy, gdzie, kto i czym się zajmuje.    Wybrać i zakupić suknie ślubną dla Panny Młodej i garnitur dla Pana Młodego.    Zapisać się na nauki przedmałżeńskie.    Zarezerwować podróż poślubną.    Wyznaczyć świadków.    Ustalić listę prezentów ślubnych.    Zamówić obrączki ślubne.    Zarezerwować transport ślubny dla Pary Młodej.    Zarezerwować: wizażystkę, fryzjerkę oraz florystykę.    Zadbać o kondycję i zdrowie.3 – 5 miesięcy przed ślubem    Zamówić zaproszenia ślubne i ustalić ich treść.    Zakupić dodatki ślubnej stylizacji: welon, buty, biżuteria, bielizna itd.    Dostarczyć niezbędne dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.    Ustalić Wieczór Panieński i Wieczór Kawalerski oraz ich atrakcje.    Podpisać u notariusza intercyzę, jeśli taka jest przewidywana.    Zarezerwować wstępnie nocleg dla gości.    Ustalić menu weselne, rodzaj ciast i napojów oraz wybrać tort weselny.    Zaplanować transport dla gości.    Poinformować pracodawcę o ślubie i złożyć podanie o urlop.    Podjąć decyzje o wyborze dodatkowych atrakcji, jeśli są one w planie.    Odebrać obrączki ślubne.    Rozpocząć kurs tańca.1 – 2 miesiące przed ślubem    Zaadresować zaproszenia i zaprosić gości na wesele.    Wybrać dekoracje, bukiety ślubne,  kwiaty do kościoła, na salę, na samochód.    Zaplanować repertuar muzyczny.    Umówić się na przymiarkę sukni ślubnej i garnituru oraz ich...