Kompleksowa Organizacja Ślubów i Wesel

Portfolio / Kompleksowa Organizacja Ślubów i Wesel

Przygotowując się do ślubu i wesela mamy mnóstwo spraw na głowie. W natłoku obowiązków i wszelkich formalności związanych z organizacją powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na podpisywaną umowę z lokalem weselnym - czyli miejscem, gdzie planowane jest przyjęcie weselne. Poniżej kilka rad, jak podpisać dokument i później nie żałować? A także, jak podpisać dokument i dostać wszystko zgodnie z naszymi oczekiwaniami? Zobaczcie poniżej.                                                                                                               PHOTO FROM: THEKNOT.COM O czym pamiętać, przed podpisaniem umowy?Po wybraniu Waszego wymarzonego miejsca na wesele, z reguły ustalacie z jego właścicielem (bądź przedstawicielem) szczegóły rezerwacji.Wybierając Wasze wymarzone na wesele miejsce ustalacie z właścicielem (bądź jego przedstawicielem) datę uroczystości. Z reguły, właśnie w tym momencie wpłacana jest zaliczka. Jest to koszt związany z rezerwacją i niestety dostajecie tylko potwierdzenie owej wpłaty. Nie ma to żadnego związku z umową, która jest dokumentem zawartym między stronami na konkretne usługi. I tutaj musicie przeczytać ją kilka razy i jeżeli macie wątpliwości to oczywiście negocjować. Zwróćcie uwagę na:- strony: osoby, które podpisują umowę. Z jednej strony narzeczeni, a z drugiej właściciel lokalu bądź jego przedstawiciel. Należy sprawdzić poprawność danych, czy aby na pewno mamy do czynienia z właściwą osobą.- rodzaj imprezy – miejsce i czas: każda umowa musi mieć uwzględnione, że jest to właśnie umowa na organizacje wesel, gdyż organizator ma różne obowiązki podczas różnych przyjęć. W tym punkcie musi być opisane, kiedy przyjeżdża na miejsce para młoda, a kiedy goście. Również tu określone zostaje, np. do której godziny obowiązuje obsługa kelnerska.- koszt: z reguły jest to koszt na osobę, dlatego koniecznym jest tutaj dowiedzenie się, czy przy większej ilości gości będzie można dokonać dodatkowych opłat (o ile są możliwości lokalowe zwykle nie ma z tym problemu).- określenie, co obejmuje koszt: najlepiej dokładnie wypisać, co organizator uwzględnia w kosztach, żeby później nie było niespodzianek. Na końcu umieścimy kilka kwestii, o które z pewnością należy zapytać, z pozoru błahe, a mogą uratować Waszą kieszeń.- obowiązki stron: ze strony Organizatora, z reguły zapewnia – wybranie przez narzeczonych menu (podawane o konkretnych porach), obsługę kelnerską do konkretnej godziny, oprawę sali (krzesła, stoły, obrusy), możliwość podłączenia nagłośnienia oraz instrumentów dla zespołu muzycznego, a także pokój dla nowożeńców.- szkody: wesela bywają huczne, dlatego warto dopytać o poczynione szkody – kto bierze za nie odpowiedzialność, czy będzie trzeba za nie dodatkowo zapłacić, oraz czy szkodą określane jest zniszczenie...

Od samego początku w naszym życiu, byliśmy uczeni, że jest bardzo ważne, aby być samowystarczalnym. Więc nic dziwnego, że planując swój własny ślub staramy się wszystko zorganizować sami. Ale wybór odpowiedniego miejsca na ceremonię ślubną i przyjęcie weselne, fotografa, video, oprawy muzycznej, zaproszeń, kwiatów, strojów czy też menu, transportu, zakwaterowania dla gości - to wszystko wymaga dużej ilości czasu i cierpliwości.Fot. InternetJeśli jesteście w takiej sytuacji teraz, to wiecie, że jest w tym całkowita racja. Zaplanowanie całej uroczystości w taki sposób, aby przyniosła wiele radości bez pomocy innych nie jest zadaniem łatwym. Dlatego, aby poczuć się szczególnie wyjątkowo, nie tylko w Dniu Ślubu, ale i w trakcie przygotowań warto skorzystać z pomocy profesjonalisty, jakim jest konsultant ślubny szczególnie wtedy, gdy nie mama pomocnej dłoni wśród bliskich.Konsultant ślubny inaczej zwany Wedding Planner to osoba, która jest ekspertem w zakresie doradztwa, planowania oraz organizacji ceremonii ślubnych i przyjęć weselnych. Jest zaufaną osobą, która w imieniu Pary  Młodej negocjuje z usługodawcami najlepszy serwis i jakość świadczonych usług. Sprawia, że przygotowania ślubne nie są ani trudne ani czasochłonne. Konsultant ślubny doradza na każdym etapie przygotowań ślubno-weselnych, podpowiada, na co zwrócić uwagę, oraz proponuje właściwe rozwiązania. Jest także doskonałym koordynatorem, dając pewność i komfort, że wszystko w dniu ślubu pójdzie zgodnie z planem oraz będzie gotowe na czas. Osoba ta również pamięta za Parę Młodą o wszelkich formalnościach i rozliczeniach. Konsultant ślubny zna doskonale branżę ślubną i wszelkie jej nowości, co daje gwarancję uzyskania zawsze wyjątkowego charakteru uroczystości. Dzięki pomocy profesjonalnego konsultanta ślubnego, Para Młoda może czerpać przyjemność z procesu planowania swojej uroczystości i bezstresowo bawić się na swoim ślubie.  Czyż nie jest pięknie cieszyć się swoim ślubem, mając wsparcie profesjonalisty tak, aby przygotowania ślubne stały się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze? Jeśli Twoja odpowiedź jest pozytywna to zapraszam do współpracy z Winsa. Winsa to nowoczesna agencja ślubna, która jako jedyna w Polsce posiadamiędzynarodowy Certyfikat Wedding Plannera' a wydany przez The Institute of Professional Wedding Planners, potwierdzający profesjonalizm świadczenia usług na najwyższym poziomie. Agencja zajmuje się kompleksową organizacją ślubów i wesel zarówno w południowej Polsce jak również za granicą. Więcej informacji na temat agencji wedding plannerskiej Winsa, jej usług oraz przykłady zdjęć z realizacji można znaleźć na stronie www.winsa.pl. Zaufaj profesjonalistom – przygotuj się na inspiracje! To Twój najważniejszy dzień w życiu! Be Inspired by Winsa,Dorota NowakowskaPolish Wedding Plannerwww.winsa.pl...